Min filt & jag...

2011-01-13 @ 22:42:03
... vi älskar varandra! Varje kväll säger den: please dra över mig!! Jomenvisst. :rolleyes:
Jag fick denna megastooora lurviga, vackra, lyxiga underbara filt av mina svärföräldrar när jag fyllde år för några dagar sen. :thumbup: Mycket bra val av dem, I love it!
Å så har vi mina sockar också I love them too! Så vi har lite av en trekant tillsammans nästan varje kväll. Sockar, Moi & The Filt liksom :rolleyes:.
Miniterroristen var i väg i eftermiddags med sin faster & hennes man för att få välja en födelsedagspresent. De har gjort det till en årlig grej, MacDonalds & leksaksaffärer efter vad som behagar miniterroristen. Idag kom hon hem med en hund. En låtande hund. Förbannat jäkla gläffsig huuuuuuund! Måste allt verkligen L Å T A som hon får eller får köpa själv? Är det nödvändigt? Oh well... batterierna kan ju ta slut helt plötsligt å så går det bara inte att kööpa fleeera.. *elak*
Miniterroristens kattunge Busan har just nu pågåend tokspel! Jagar hon inte sin egen svans så löper kattskrället amok genom lägenheten. Springer mer eller mindre på väggarna. Eller som nu.. leker mullvad i soffan & försöker gräva ett hål antagligen..
Nepp nu ska jag ta & knarka lite mera te!
TIPP!
// Lite lagom störd!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0