Maj Gådd...

2011-01-12 @ 23:15:20
.... vad bra jag är på att blogga nu för tiden! Tycker ni inte det?!! Varför vet jag inte, det bara inte blir av helt enkelt! Men jag ska nog försöka skärpa mig lite, jag kanske har nån stackars läsare som plågar sig igenom min trista blogg haha. :rolleyes: Oh well...
Det har väl inte hänt så värst mycket, Lovisa & jag har fyllt år & haft kalas nu så att det räcker för ett år liksom ;).
I julas så fick elen spel i köket mitt i natt. Jag skulle sätta i en kontakt & sa det & så var det nattsvart i köket. Inte hjälpte det att jag flippade upp säkringen som hade gått i hallen heller. Inget ville funka i köket.. förutom om man då vred på en platt på spisen. Då jäklar tändes var enda lampa i hela köket!!!!
Dolda Kameran?? Joo det trodde vi allt ett tag & som vi skrattade jag, T & sämre hälft! Det var bara så sjukt alltihopa. Hur kul är det att ringa felanmälan på måndags morgonen & förklara vad felet var. De trodde väl det var en busring eller nått sådant. Meen de kom i alla fall & fixade till det hela. En säkring hade gått i ett skåp som är låst & utomhus. Så lätt var det åtgärdat, tack & lov!
Nu idag äntligen har jag kommit igång med träningen! Alltid har det varit nått som har kommit ivägen så att jag har blivit tvungen att skjuta på det. Men nu jäklar så. Det känns förjäkla bra också :).
En bild på Lovisas kattunge Busan bjuder jag också på. Å JAAA hon gör skäl för det namnet!! Här ligger hon på rören till ett element hemma hos min lillasyster!
//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0