Sexigt!

2010-09-16 @ 11:18:12
Jäpp jag är grymt sexig när det ser ut som om jag skelar. Jag pejlar in både Finland & norge samtidigt. Satans öga!! Det får gärna bli friskt nu så jag kan ha 2 stycken normal stora pupiller på båda min ögon. Igår när solen tittade fram på eftermiddagen tänkte jag: Ah vad härligt, lite kaffe på framsidan i solen vore inte dumt.

Det var jäkligt dumt! Ögat är ju ljuskänsligt så det skriker om det. Så blev jag enögd också. :rolleyes: Tänkte till & tog fram solglasögonen.. men då är jag ju tvungen att ta av mig glasögonen (får inte ha linser just nu) & jomen visst serru sådärja då var jag blind också & på båda ögonen. Nu kan ju miniterroristen härja fritt på gården för mamman hennes ser ju ändå ingenting. Lysande!

Igår jag gjorde jag fisk till middag. Tog stekt potatis till & fick för mig att göra nån kall sås till firren. Det blev lime/peppar sås & jeeeesus vad gott det blev!! Namnam..!! :thumbup: Fasen jag är grym i köket! ;).

*Applåder*

Idag blir det LarsArne till middag, på svenska heter det Lasagne haha. Stjärnkocken Tudis brilljerar med halvfabrikat i köket.

I övrigt känns det som jag sover bort dagarna, att jag inte ser ordentligt & att ena ögat ar svårt att ställa om sig till & från gör att jag blir ruskigt trött i huvudet. Det suger ap pung!! Jo man får säga så när man har den åkomman jag har på ögat. Imorgon är det återbesök på ögonkliniken hoppas, hoppas allt är bra då så jag kan återgå till det normala. Men jag har för mig att jag skulle få fortsätta med kortisonet i ytterligare en vecka. Återstår att se..!

//Blindstyret

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0