Vilken lycka!

2010-10-15 @ 23:37:45
Igår kom kusin Cornelia hit, hon kom redan klockan 8. Hon har höstlov & ville vara hos oss medans hennes mamma & pappa jobbade. Men sen så ville hon sova över hos mig! Och då lovade mamma att vi skulle få ha tisdagsmys, vi bestämde chokladpudding & grädde. Hela dagen blev vi bortskämda av mamma. Fick äta mat i vardagsrummet & titta på barnprogram samtidigt. Fick måla med vattenfärg, klippa & klistra med mammas pyssellåda. Vi lekte massor! Och såå roligt vi har haft det. Imorse fick vi äta frukost i vardagsrummet & se på barnprogram. Så beställde vi plättar av mamma till middag & det fick vi, med choklad på .

Sen fick vi bada som vi ville göra & vi badade länge så mamma fick be oss komma upp innan vi krympte ihop till små russin båda 2.

Sen skulle Cornelia gå hem... det var inte alls lika roligt. Jag ville att hon skulle stanna. Men sen så kom faster Mia, Håkan, kusin Sebban & Chippen. Så då blev jag glad igen! Min foton som togs på dagis för en tid sedan har kommit & faster med familj ville ha ett på mig. Mamma säger att det var det finaste bilder på mig hon nånsin sett. Hon kunde inte sluta titta på dem! Men hallå.. Klart jag är söt! Kom med nått nytt... Hihihi

Jag fick godissnören också av faster det var såå gott men jag sparade några till imorgon när jag kommer hem från dagis. Egentligen får jag inte äta godis var & varannan dag för mamma, men hon lovade mig att jag skulle få äta mina snören efter dagis bara jag åt lite lunch innan.

Snart är det dags för mig att gå till tandläkaren för första gången. 9/11 ska jag vara där. Så spännande jag väntar & jag väntar men det tar så himla lång tid tills det är dags.

//Flisan

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0