Tandläkaren...

2010-10-15 @ 23:47:59
Jag har varit hos tandläkaren för första gången! Igår! Ojojojoj vad det var spännanade & efterlängtat. Som jag har väntat. Men jag vågade inte att sitta i stolen själv först. Pappa fick sitta med mig, sen satt jag själv! Hon, tandläkardamen var jättesuperduper snäll! Men hon pratade en massa konstigt & hon pratade med mina tänder. Mamma sa att hon inte pratade MED min tänder utan OM dom. Och att alla dessa konstiga ord betydde något. Struntsamma! Jag fick så där bananmojs på mina tänder, smakade gott. Sån vill jag ha hemma!

Sen så fick jag en munskydd!!!! Å så lycklig jag blev, jag som älskar dessa typ av saker. Ja jag blev glad över ringen, den lilla kistan att lägga ringen i & mjukis djuret Kaninis. (Jag har döpt den till det). Kaninis sover med mig varje kväll men ringen lyckades jag tappa... .

Så nu vill jag leka tandläkare varje dag & läsa sagor med mamma.

I natt var inte mamma glad på mig... jag vaknade vid 00 & somnade inte om förrän nån gång vid 05-tiden. Ujujuj vad mamma var trött!

Men så är det ibland... hon är mamma, bara för henne att gilla läget! Men hon är världens bästa mamma i alla fall!!!!

//Flisan

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0