Sjuk sjuk sjuk...

2010-10-16 @ 00:10:01
Att vara sjuk är hur trist som helst! Inget orkar man göra & inget man VILL göra får man på grund av att man är sjuk. Att vara sjuk inte alls roligt!!!! Okeej nu vill jag vara frisk, får jag det? Tack.

Jag vägrar vara sjuk längre.. det kan funka?!?

Men mamma har pysslat om mig en massa & jag har fått baka, kladda & smaka på det mesta.
I veckan så fick jag en massa Walt Disney filmer från mormor så jag har haft lite att titta på än bara barnkanalen. Kom väl till pass nu när jag är sjuk & allt.

Men jag har inte sovit så bra när jag har varit sjuk.. vaknat mitt i natten & varit vaken i flera timmar. Så jag har 2 stycken slutkörda päron! De står inte pall för mycket de där 2! Hihihihi..

Imorgon ska jag få prova & spela playstation för mamma! Åååhh vad det ska bli roligt! Lite svårt men jag kommer lära mig.. snabbt hoppas jag..

Idag när vi hade vispat klart grädden så passade jag på att ta mig ett slick på visparna som satt kvar i elsvispen. Mamma höll på med biffarna men hon tog mig naturligtvis på barngärning & så hade jag visst en hel del bevismaterial i ansiktet.

Snabb som en vessla är jag säger mamma! Jo så är det nog, det har hon rätt i. You snooz, you loose!

//Flisan

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0