Sådärja..

2010-10-16 @ 00:21:54
Här är jag! Lovisa 4 år & påminde starkt idag om en duracell kanin på speed. Minst sagt. Mamma undrade flera gånger vad i hela friden jag gick på. Golvet, backen vad annars? Jag var över allt & ingenstans, hann med en hel del idag måste jag säga. Godis fick jag också eftersom det var lördag & så fick jag även ostbågar & cocacola nu ikväll.

Jag tror mamma mummlade nått om sockerhög, vad nu det betyder.
Jag hade liiite svårt att lyssna på vad mamma sa idag, tyckte hon. Jag tyckte det var bäst att stänga igen öronen när hon sa orden inte, låt bli, lyssna på vad jag säger osv..

Blev dock inget bra alls för mamma höjde till slut rösten men då sa jag åt henne att vara tyst för annars fick jag TINITUS!!!

Vilka tror ni satt som fågelholkar vid bordet ikväll? Huh? Inte var det jag i alla fall.. Sen det blev det ett fasligt skrattandes. Både mamma, pappa, farmor & farfar. Farfar mest, men han var nog lite trött tror jag.

Mamma sa nått i stil med till farmor: -Hur lätt är det att skälla på henne i sånna här lägen??? Vad ska jag svara nu då tycker ni?

Vaddå skälla? Lägg av med det då! Jag säger ju att jag får T I N I T U S!!!

Det är tur jag hör det jag VILL höra! Det ni!

Äh gå å lägg er för klockan är mycket.. (säger mamma i alla fall fast det hör jag inte heller..)


Kram kram smakar banan!

//Flisan

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0