Pepparkakshus

2010-10-16 @ 00:15:26
Ikväll har mamma & jag gjort pepparkakshus. Det var super roligt & mysigt! Fast mamma fick limma ihop huset för sockret är väldigt varmt & man kan bränna sig ordentligt på det sa mamma.

Vi hade maaaassor med kristyr på huset & jag bara älskade det! Jag vill göra flera pepparkakshus..
Jag fick leka med kristyren som blev över på några pepparkakor vi gjorde några dagar tidigare. Oj vad det blev mycket sånt över allt i köket!

Imorgon ska jag äntligen få gå till dagis igen nu när jag har varit sjuk & allt. Jippiiiiie!!!

Imorgon kanske mamma vill julpynta med mig! Sånt är roligt! Glitter hit, glitter dit. Tomtar, tomtar, tomtar... tror mamma har en & annan tomte på loftet ja.

Vi har i vilket fall som helst mycket julpynt & det blir sååå juligt här hemma. Mysigaste!!!
Nu längtar jag efter tomten! Det var mig en långsam en.. nu har jag frågat varenda dag när han kommer & han har inte kommit ÄN!! Hallå tomten! Snabba på nu va??!!

jag ska sluta med napp också.. ska ge mina nappar till tomten har jag lovat mina päron. De kommer att bli mycket stolta! Jag har ju slutat med välling nu så det är nog dags för nappen också.

Av tomten önskar jag precis allt! Allt vad reklamen på tv visar, allt i leksakskatalogerna & allt i affärerna! Mycket bra! Jag kräver ingenting, men vill HA ALLT!

//Flisan!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0