Ögonen är bra & ha!

2010-10-01 @ 12:06:37
Var på sista återbesöket på ögonmottagningen idag. Allt ser bra ut men jag ska fortsätta trappa ner på kortisondropparna. 2 droppar/dygn i 5 dagar, sen 1 droppe/dygn i 5 dagar & sist 1 droppe varannan dag i 5 dagar sen är jag klar helt & hållet.

Dessa droppar... jaja det går väl bra egentligen det är ju bara det här med att komma ihåg som är det stora problemet. Jag & min tankspriddhet emellanåt :rolleyes:.

Ni vet gå & leta efter glasögonen när man har på sig dem redan & dessutom har LINSER också. Och då undrar man varför i helsike man inget ser..!!! Oh well..

Idag har jag lovat lillfisen Chicken Nuggets till middag & det ska hon naturligtvis få. Neeej neej hon är inte bortskämd, inte alls.

Annars så hade jag nog bara tänkt att gå & småpyssla här hemma med mina små projekt jag har omkring mig. :).

Men nu: kaffekaffekaffe
Senare: En eftermiddagslur???
Mycket senare: rajraj på te framför tvn i skönaste soffan!!!

HEPP!

//Koffein missbruk lönar sig (lever i ständig förnekelse).

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Madde

Kikar runt på lite fler föräldrabloggar på bloglovin. Så kollar förbi här med.



ÅH nuggets är så gott :D

2010-10-01 @ 16:27:48
URL: http://www.saramadeleine.se

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0