Många goda skratt för mamma

2010-10-15 @ 23:35:25
Jag har haft fullt upp med att leka & hitta på nya bus varje dag. Så jag har inte hunnit skriva så mycket nu på några dagar. Förlåt mina fina underbara läsare! Ni är ju bäst!

Men jag har lyckats ge mamma ett par goda skratt vecka som har gått. Ett av dom var när min älsklings, bästaste farbror Janne var här. Precis när han skulle gå så ville jag krama honom. Han sa åt mig att komma ut till hallen för att han hade på sig sina skor. Jag sa att han fick gå in med skorna för mamma ska ändå städa. Mamma städar jämt. Men som hon & Janne skrattade åt detta. Hihihi.

Sen så har vi haft Bolt här, ja egentligen heter han Chippen (efter en fotbollsspelare) det är min äldsta kusin Sebastians hund. Han ser ut som Bolt. Det är jätte roligt att ha honom här, han är kär i mamma & blir hel knas på henne emellanåt.

Men idag tröttnade jag på honom! Han snor alla mina saker, han drack upp min sista snutt välling jag hade kvar i flaskan imorse. Så då tyckte jag att jag hade all rätt att stänga in honom i min leksaksugn. Det tyckte dock inte mamma. Att hon aldrig kan samarbeta nån gång med mig!!! Som om det inte var nog! Nä för när jag satt & morgonmyste med tomtegröt framför barnprogammet imorse (mamma är ganska mysig & snäll ibland också) så blev jag kissnödig mitt i alltihopa. Jag rusade till toaletten & när jag kommer tillbaka så står han där & äter av MIN gröt, MIN mjölk!!!!! Dumma hund... Då sa jag åt honom att han fick åka hem nu!

Farmor & farfar kom & fikade en liten kort stund på eftermiddagen men jag ville först inte släppa in dem. Jag hade ju lite godis kvar sen festen igår. Tänk om de skulle äta upp den för mig! Men när jag såg att de tänkte gå så ångrade jag mig & släppte in dem & så fick de smaka lite godis i alla fall.

Sen så badade kusin Cornelia med mig ikväll & vi hade det jätte roligt men tyvärr gick tiden så fort så vi hann inte med allt som ville hinna med. Men hon kanske kommer imorgon efter skolan till mig!

Tack alla ni som läser, jag vet att jag är dålig på att kommentera tillbaka men jag har ju så mycket bus att hinna med. Hålla mamma sysselsatt så hon blir rastlös eller så. Men jag ska försöka bli bättre på det.

Pussar & kramar

//Flisan

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0