... fullt upp...

2010-10-16 @ 00:19:53
... med att hitta på bus! Så jag hinner inte blogga så mycket, glömmer faktiskt bort det.
Men jag älskar snön! Man kan gräva, skotta, kasta & rulla sig i snön. Så får man varm choklad när man kommer in & är frusen. Dock får man inte oändliga mängder att dricka vilket jag tycker är dumt! Minst sagt!!!

Jaja...

I alla fall ska jag bara upplysa om att mammor tycker INTE om att få olivolja uthällt på köksgolvet... Än mindre när mamma preeecis har torkat golvet också. Herre guuud vilket liv det blev för lite olja på golvet!
Men jag var ju bara tvungen att prova den där prylmackapären som man pumpar upp olja med & sen sprayar. Sen att jag inte fick spraya på golvet det visste väl inte jag!!!

Nu kommer moster Susanna & Johan!

Hej hopp galopp!

//Miniterroristen

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0