Fredagsmys, det är det bästa jag vet

2010-10-15 @ 23:45:40
Idag är det fredagsmys! Jag älskar fredagsmys, då får man sitta i vardagsrummet & äta framför barnprogrammet. Man får lite gott gott att äta till kvällen & gosa med mamma i soffan.

Men idag är extra roligt med fredagsmys!!! För idag ska kusin Cornelia sova över & kompisen Katja också. Katja är mycket större än oss, hon är 10 år. Men mamma brukar ta hand om henne väldigt bra.

Jag har beställt stora plättar till lunch (pannkakor) & Cornelia har beställt tacos till kvällen. Jag tror mamma kommer köpa godis till oss idag .

Det som är så bra med helg är att då får jag bestämma det mest! Jag blir extra bortskämd som mamma brukar säga. Mamma är bäst! Mamma låter mig alltid hjälpa till när hon lagar mat, bakar, stryker, tvättar osv.. Jag får prova på en hel del. Bäst är att baka & laga mat!

Helgen är bra också för då kan farfar trolla fram godis ur mitt öra. Han säger att han inte kan det på söndagar till exempel. Jag tror han driver med mig...!

Fredagsmyyyyyyyys!!!

//Flisan

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0