Dålig uppdatering

2010-10-15 @ 23:43:05
Jag har varit dålig på att blogga nu.. men jag ska bättra mig! Jag har ju fullt upp med att leka, busa & galna upptåg.

Igår bakade mamma & jag, vi bakade drömmar. Och vet ni, man kan ÄTA degen!! Och gissa om den var god. Jag var mer intresserad av att äta degen än att rulla små bollar till kakor. Mamma sa åt mig att inte äta upp degen, men den är ju sååå god!!! Så när jag inte trodde att hon såg åt jag för glatta livet. Men mamma & hennes hökögon såg allt... Så det var bara till att rulla små bollar i alla fall.

Förvisso så var det ganska kul, men inte lika kul som att äta degen. Men sista lilla degen sparade mamma till mig & jag fick äta upp den!

Kakorna var lika goda som degen & vi fikade när kusinerna Cornelia & Ludvig kom med favorit farbror Janne. Sen fikade jag en gång till på kvällen.

Imorse så hade mamma & pappa en överraskning till mig. Den låg på köksbordet inslagen i papper & snören. Oh joy!!! Jag öppnade paketet på rekordsnabb tid & i låg en super fin lila dvd film med Törnrosa! Klockan var ännu inte 7 men jag ville se den i alla fall. Men bara om mamma såg den med mig utifall att jag skulle bli rädd.

Så mamma gnuggade John Blund ur ögonen & satte på filmen i vardagsrummet. Hon tände lite ljus & gjorde det mysigt i mörkret medans hon sörplade i sig sitt morgonkaffe.

Idag har jag studiedag från dagis & kanske att jag ska åka skridskor eventuellet blir det busfabriken... Vet inte vilket det blir ännu, kanske får jag båda?!?

Nu ska jag titta lite på barnprogram & sen äta lite frukost!

//Flisan

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0