Aj äm så sårry!

2010-10-05 @ 12:13:17
Jag hade inget direkt val än att ringa dagis i morse & säga att miniterroristen inte kunde komma eftersom hon är genomförkyld & har både hosta & feber. Oj så arg hon blev på mig!!! Jag förstår henne, jag vet hur gärna hon ville till dagis, med det gick helt enkelt inte idag bara. :( Aj äm så sårry lillfisen! ;).

Men eftersom kusinen Cornelia också är förkyld & sjuk så fick hon komma hit medans hennes mamma skulle göra lite ärenden. Så nu har jag 2 sjuka barn här hemma :rolleyes:. Dock inte gnälliga faktiskt!

Jag skojar inte & jag överdriver inte om jag säger att mitt hem ser för J Ä V L I G T ut just nu!!!! Så olikt mig att det liknar inget.. så här dant har jag nog aldrig haft det, så det ser ut!!! :O

Så jag kommer inte vara sysslolös idag inte... långt därifrån. Jag har börjat grunda med kaffe så här på förmiddagen :rolleyes:.

Igår kom lillasyster Jenny hit på en snabbvisit! Hela hon var en vandrande katastrof hahahaha. Det första hon säger när hon kommer in är: Får jag låna din tvättmaskin? Så fick jag Enyas nerspydda kläder att tvätta. Jomenvisst hej på dig med. Efter det letade jag fram kläder till Enya som hon kunde ha, efter det bajsade hon & Jenny bytte på henne men innan hon kom så långt hade hon dragit av Enya stövlarna med 34975837592 stycken sandlådor i! Tack!

Nu har jag en sandlåda i köket för den som vill komma & gräva lite...

Lämnde båda barnen för att stressa vidare på en sak som var lite tidspressat... När hon väl kom tillbaka så tackade hon naturligtvis & sa: Jag kommer å hälsar på snart igen.. Tack men det behövs inte! ;).

Hahahah nae vars det var på skoj jag sa så. :)

Okeej nu så är det hög tid att inta städposition & dra upp volymen på städlåtslistan! :)

//Hinkar kaffe!

Min lilla bebis, Chippen!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0