Tennis & 1:a advent!

2010-11-28 @ 00:11:04
Imorgon så blir det tennis för Lovisa i Tennishallen klockan 11. Spännande! :rolleyes: Jag hoppas på så lite skador som möjligt.. jaa för oss andra som INTE spelar då ;). Nae vars det ska bli roligt & se vad hon tycker om det hela. Det är ju bara 2 gånger kvar med denna sen är det slut. Jag & Jenny (lillasyster 1) planerar att skriva in Lovisa & syrrans pojke Enkido nästa år på Sweden Sports Academy. Guud så roligt hon har haft hela denna termin & aldrig tröttnat på att varje lördag få åka på sin sport som hon själv säger. Det är ju just det jag gillar med Sports Academy att det är en ny sport varje lördag..

Nästa helg flyttar syrran & familjen hennes till nya huset, längtar som fasiken efter det här kan jag lova. Vi var där en sväng idag & pratade lite med snickaren & så tog vi hand om kattungarna ett tag också när vi ändå var där. Annars så är snickaren W supersöt & tar hand om dem när inte lillasyster kan åka varje dag till dem. Bilder på huset osv kommer att finnas i en låst blogg framöver då jag inte av personliga skäl vill lägga ut dem för allas beskådning. Men så mycket kan jag säga att huset på 14 rum är fantastiskt & otroligt vackert. Vissa detljer inne i huset är helt underbara & jag är ju mycket för det som är lite gammaldags.

Sämre hälft, jag själv & vår dotter kommer att spendera mycket tid därute båder nu & i framtiden.

Banden mellan oss syskon stärks bara mer & mer för varje dag som går, allt det svåra vi tvingades gå igenom har bara gjort oss starkare & ännu mera sammansvetsade än vi var innan. Vi tar aldrig något eller någon förgiven, vi finns alltid för varandra när som helst på dygnet. Vi sörjer tillsammans, vi gråter tillsammans, vi skrattar tillsammans & vi står tillsammans enade. Vi är en!! Och det finns inget, INGET som kan splittar oss längre..

Jag älskar er alla till månen & tillbaka & ännu mer därtill!!
Älskar er till sista hjärtslaget & till mitt sista andetag!


//Morgonpigg? Hell NO!


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0