Slut i huvudet!

2010-11-04 @ 23:02:03
Precis vad jag är ;). Det har varit full speed här hemma ända sen i söndags när sämre hälft åkte till Turiket. Lovisa började söndag natten med maginfluensa som höll i sig ända till sena måndagseftermiddag. Inte så värst kul & jag var aptrött efter natten där. Sen har det varit barn här konstant, Cornelia (Lovisas kusin) har sovit här i 2-3 nätter varav en Ludvig (bror till Cornelia) sov här. Idag hade jag totalt 7 barn här hemma & med en ljudnivå som var allt annat än human.

Det hjälper inte alla gånger att man säger till dem, inte ens ryter åt dem att lugna ner sig. 5 sekunder senare är allt glömt & de är igång igen :rolleyes:.

Hur roligt det än må ha varit hittills denna vecka så längtar jag något desperat efter att få vara helt ensam.. om så bara för en dag! Tror jag ska be mamma ta Lovisa imorgon till lördag så jag får lite tid själv.

Men nu ska jag pyssla lite med mina recept & recept pärm medans jag slöglor på tvn ett tag innan John Blund kommer med släggan & däckar mig fullständigt! :rolleyes:

Hepp!

//Övertrött!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0