En regnig dag & lite innebandy!

2010-11-14 @ 00:05:56
Idag var det innebandy för Lovisa i vasahallen. Än så länge har hon nog gillat de flesta sporter hon har fått prova på. Det var roligt att se barnen spela match, jösses vad de gick in för det. Riktigt roligt!

Det har varit en mycket lugn dag & grått & regnigt hela dagen lång. Man får ju ingen större lust att hitta på nått särskilt då.

Cornelia kom tillbaka nu ikväll & skulle sova över igen haha :rolleyes:. Min lilla inneboende det där. Så sööt! Tjejerna badade först när de kom, sen spelade vi lite tv spel & efter det fick det bli lite kvällsmat, film & sen natti natti. Nu sussar de så gott mina små flickor. :)

Imorgon är det fars dag! Den ska vi fira hemma hos mina svärföräldrar med middag. Mycket trevligt, mina svärföräldrar gör så himla god mat!!!

Men innan det vore det väldans bra om det kunde vara ett hyfsat väder så man kunde klippa den förbaskade häcken på baksidan. Förhoppningsvis så kommer min svåger att hjälpa till så då går det undan i så fall.

M's lillasyster K har fått sin bebis idag!!:thumbup: En liten tös blev det efter 14 timmar. Vet inte ännu vad hon ska heta men det dröjer nog inte länge förrän jag får veta det. Spännande!

Men nu måste det bli sängen. Kan inte vara vaken hela natta jämt & ständigt...

Tjipp!

//Söver mig själv med stekpannan!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0