Strålande sol!

2010-05-16 @ 00:02:26
Vilket underbart väder det har varit idag! Och varmt så det hette duga, underbart som sagt. Vi har varit ute hela dagen, städat garaget, sågat ner en av de vissna enarna & börjat få ordning på rabatterna på framsidan.

Vi grillade på sena eftermiddagen & åt gott tillsammans med grannarna. Efter det tog M & jag kaffe & snackade en massa skit ;).

Lovisa var så trött på slutet att hon inte själv visste vad hon ville till slut :rolleyes: men det ordnade sig i slutändan. Nämligen badet! Jesus vad den ungen var skitig, S K I T I G!!!

Oh well... hon blev ju ren trots allt, jag tvivlade där ett tag när jag såg skithögen till busunge ;).

Hoppas på att vädret blir lika fint i morgon också så man kan vara ute & bara njuta. Är frisk igen, tack & lov! Få dock se hur länge det varar... Planerna är i alla fall som sådan att imorgon ska det tränas! Oh yes!

Men nu blir det sängen min & kudden min!

Natti natti

//Frisk som en fisk

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0