Rädisor & tomater!

2010-05-26 @ 21:46:41
Idag har jag & Lovisa planterat rädisor på baksidan & gula körsbärs tomater på framsidan. Samt att jag planterat lite återkommande säsongs blommor & smultron. Hoppas att det tar sig bara... men det borde det göra för jorden är bra (enligt okunnig) & det är mycket sol.
Måste bara komma ihåg att vattna också..

Idag har jag gjort en god gärning också :). Jag skickade med Lovisas kusin, Sebban, mat till mina sjuka svärföräldrar. De blev mycket, mycket glada & tacksamma & tycket att det var supergott!! :thumbup:

Imorgon tänkte jag baka limpor på löpande band & frysa in :). En omgång bullar kan det bli med alltid bra att ha. Särskilt när man ringer felanmälan & de kommer så snabbt & åtgärdar felet :rolleyes: då brukar de få en påse bullar som uppskattas enormt mycket.

Det ryktas om att jag är lik mor min.... :rolleyes: Ligger väl nått i det kanske!

I helgen blir det landet igen :) längtar redan... Hoppas att vädret blir bra som det är sagt. Mycket sol & mycket värme tack!

Nu: Slö glo på filmen: Boggyman 2
Senare: Kontorsröj
Mycket senare: Zzzzz förhoppningsvis (pigg som satan just nu)???


//Morfin Mårfint!



Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0