Kiss i sängen & hade det bra..

2010-05-25 @ 10:24:16
... ligga still & fundera, varmt om stjärten en sommar dag jag tror jag kissar lite mera! :rolleyes: Den visan sjöng alltid en av mina mostrar när jag var liten. Hon har nu lärt miniterroristen den :). Miniterroristen håller på att sluta med blöja helt & hållet. Men tyvärr har det skett 2 olycker 2 nätter i rad vilket får mig att fundera på om tiden är inne för henne ännu.

Viljan finns hos henne & hon är verkligen super duktig som försöker men hon vaknar inte av at hon BLIR kissnödig eller när hon HAR kissat på sig. :S

FinaFia skulle ta hem lite flera sängdrag åt mig så vi kan skydda madrassen tills vidare. Lovisa vill inte sluta försöka & jag vill inte hindra henne heller trots olyckorna.

Skam den som ger sig! :rolleyes:

Trotsen börjar ge med sig så sakta men säkert & jag säger nu med facit i hand att 3 års trotsen var rena barnleken i jämnförelse med 4 års trotsen!!

Dagen bjuder antagligen på många goda & härliga skratt med finaste & underbaraste M som vanligt. Lilla D har blivit jättemodig när det gäller hundar :thumbup:. Min lilla prinsessa har varit så vettskrämd när det kommer till de små vovvarna oavsett storlek på dem. Men med Milton har det gott fantastikt bra! Hon klappar & busar med han. Men om han skulle börja skälla skulle D antagligen hålla för öronen som hon brukar göra & bli jätterädd igen :(. Men men.. hon har som sagt gjort enorma framsteg!!!

Oh well... dags att göra lite vardagsbestyr här hemma innan det bär av & storhandla!!

Ta hand om er & var rädda om varandra!

//Shopping galen!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0