Jord..

2010-05-04 @ 11:05:51
.... ska jag köpa idag så vi kan börja plantera lite på baksidan. Lovisa vill plantera morötter & ärtor. Jag vill nog plantera blommor & ev jordgubbar. Kanske att vi skulle köpa nått som kan ta bort en del av mossan också... & lite gräsfrön & så gräsmattan blir fin i år.

På lördag bär det av till Göteborg & Lisseberg med Stipendiefonden. Lovisa är naturligtvis eld & lågor över detta & tur är ju att kusinerna Cornelia & Ludvig är med. Hoppas bara att vädret håller sig så det inte spöregnar.. Det ska ju bli sämre väder nu i veckan sägs det :thumbdown:.

Övriga veckan blir lugn, jag behöver samla ihop mina utspridda tankar haha. tanskspridd fick en ny innebörd liksom :rolleyes:.

Sämre hälft har nackspärr & tycker livet är piss bara därför. Ojojoj det är synd om honom må ni tro.. *klappar han på huvudet* Gullgull... eller inte, en slap in the face maybe?? :rolleyes: Näää nu ska vi vara snälla :).

Okeej jag lovade miniterroristen att vi skulle göra ett typ av dockhus för ponnyhästarna osv.. Synd att jag berättade det! Nu tjatar hon håååål i huvudet på mig om detta. För det ska ske nunununununu... Hmm..

Orka! Jag har ju inte ens hunnit bädda eller klä på mig ännu! :O

Oh well.. dax att rasta henne lite så hon kanske lugnar ner sig lite i alla fall.

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0