ÄNTLIGEN!

2010-05-06 @ 23:43:44
Äntligen har vi lånat släpan från S jobb & kastat all skit som vi sagt nu i snart 1 års tid. Nu börjar vår baksida äntligen se normal ut!! ;)

Snällaste & goaste grannen Z hjälpte S medans jag tog hand om barnen. Vilket var 6 barn sammanlagt :rolleyes:. Från dubbel pannkakssmet till 4 dubbel! Sug på den du!

Plättar åts för glatta livet utomhus, efter middagen hade jag lovat barnen att det skulle få gå in & spela lite tv spel innan det var dags för dem att gå hem. Lycklig barn!

Lyckliga barn åt också kalla plättar & bullar på kvällskvisten innan det begav sig hemåt. :)
Lyckliga barn kommer imorgon också, då är det fredagsmys har jag lovat.

Idag har jag haft mitt dagbarn Milton här för första gången. Han sover över också ikväll då hans matte var helt slut efter sitt 12 timmars pass. Förståligt!

Milton är 2 år & av rasen jag-får-plats-i-handväskan-&-är-lika-stor-som-en-katt... vad nu den rasen heter på riktigt.. hmm... :rolleyes: However.. är han hur söööt som helst & supermysig! Min lilla bebis.

Btw & OT så är mina linser grymma! Hur skönt är det inte att sova med dem & vakna upp nästa morgon & SE?!! Lovely!
Sover dock högst 2-3 nätter i rad med dem innan jag har en linsfri dag samt utan linser på natten.
:thumbup:

Oh well... dags att krypa ner & sova!

Natti gott folk!

TJIPP!!

//Bullmamman!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0