Still HAPpY & våren är här!

2010-03-26 @ 23:33:16
Still HAPpY HAPpY! Man skulle kunna misstänka att jag kanske går på lyckopiller av nått slag, men så är det icke! :rolleyes: Jag är bara glad av naturen så att säga..

På tal om natur ja.. Nu äntligen är VÅREN här! Lovely!

Så idag var jag & miniterroristen ute nästan hela dagen. Hon lekte & jag gjorde fint på framsidan. Sopade bort en massa skit, rensade lite ogräs mellan plattorna & sopade lite till. Sen tog jag mig ett stort glas vaniljte & satte i solen med min bok! :thumbup: Fantastiskt!

Mindre fantastikt är min mans ihållande migrän idag :(. Den började vid 5 tiden imorse. Han gjorde ett försök att åka & jobba men han kom inte innanför dörrarna ens utan vände direkt på plan när han kört in på området. Sen väckte han mig vid 7 tiden när han kommit hem igen för att tala om att han var hemma & dålig.

Sen har det hållt i sig sedan dess... :thumbdown:

Trots tablett, nässpray & spruta så biter tydligen ingenting av det idag... Lider med han.. Kan stundtals höra honom från sovrummet där han ligger & gnäller ynkligt "ajajajaj".. Åhh stackarn!! Inget kan man göra heller!

Har gett honom lite nyponsoppa nu i kväll & ett skivat äpple samt en kopp te. Allt har hittills fått behålla. På förmiddagen spydde han dock.

Onda aningar säger mig att han INTE kommer vara bra tills imorgon.. Jag tror hela lördagen blir som idag, tyvärr!

Nåväl..! Jag hoppas att vädret blir lika fint som idag för då kan vi vara ute hela dagen & bara njuta!

Oh well....!

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0