Sparkat i gång träningen igen..!!

2010-03-21 @ 20:52:59
Idag sparkade jag i gång min träning igen. Kändes skönt som attans! Jag har ju inte tränat på ett tag & kände ett starkt behov att få träna igen. :thumbup:
..
För övrigt har inget spännande hänt haha. Idag har jag gräddat våfflor & bakat bullar då min frys stod & var tom på bullar! :rolleyes:

Efter det fick det bli en repa med sugoskar & svabbkalle ;).

Lovisa är genomförkyld så det heter duga! :S Bara en tidsfråga innan kruppen sätter in. Hon har ju inte följt några "mallar" precis utan istället gått utan för dem. Återstår att se vad som händer..

Hockeyslut spelet är i gång ! Heja Cluben! Wohooooooooooooo!!!!!!!!!!

Oh well..!

Hepp!

//L

HOCKEY SLUTSPEL WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO :rolleyes:

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0