Rakt in i hjärtat!

2010-03-12 @ 23:40:19
Jag fick häromdagen veta av en slump utav en person XXX att en annan person X hade sagt något om mig. Jag har alltid trott att X har mer eller mindre avskytt mig. Minst sagt, vi har inte direkt dragit jämt & X har aldrig visat tendens att denna överhuvudtaget bryr sig eller gillar mig what so ever.

Så dessa ord kom som en chock, jag blev stum!
De gick raka vägen in i hjärtat på mig & ända sen den här dagen så har jag burit dessa ord med mig. I hjärtat & i huvudet!

Han fick mig att bli mera klarsynt än någonsin, han gav mig den kraft jag sökt efter, undrat om den fanns & behövde. Han gav mig kraften att fortsätta orka i genom det svåra jag just nu går igenom.
Han fick mig att se på mig själv i ett nytt ljus, tro på mig själv!

Jag skulle kunna skriva hur mycket som helst om detta..

MEN! Nu börjar jag hitta mig själv igen, jag ska ta mig igenom detta, jag kommer att klara mig!

Hans ord var: "Hon är starkare än alla er syskon tillsammans! Hon är en stark person, mycket starkare än hon vet om själv. Hon visar en sårbarhet utåt, men hon är en stark person. Hon kommer att ta sig igenom det här, hon kommer att klara sig!"

Den kvällen grät jag... men det var inte tårar av smärta eller sorg utan nånting helt annat!

Jag vet inte om han någonsin kommer att läsa det här... Men om han mot alla odds :rolleyes: skulle göra det så vill jag säga till han:

Du räddade mig, du fick mig att vakna.
Du lärde mig hur jag skulle använda livets verktyg jag hade, men inte visste hur man gjorde.
Du gjorde mig starkare än någonsin!
För dig kanske inte orden betyder så mycket, men för mig, mera än du anar & förstår!
Jag kommer alltid så länge jag lever att bära dessa ord med mig. I mitt hjärta!
Jag kommer alltid vara dig evigt tacksam!
Från djupet av mitt hjärta...


//L


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0