I have Träningsvärk!

2010-03-24 @ 22:42:35
Japp jag har träningsvärk 10.0! Big time! :rolleyes:
Vad det värt det? HELL YES!!!
Kommer jag göra om det? Kan ni lita på!

Hahahahahahaha...

Jag går sakta mot mina mål jag har satt upp för mig, & det känns hur underbart som helst! För första gången på evigheter så mår jag riktigt bra. Känner mig hel & harmonisk med ett inre lugn som jag inte trodde jag hade & som jag inte trodde jag skulle kunna få. :)

Men nu är jag där!

Så livet leker... ja ja näst intill i alla fall..! :rolleyes:

Jag är full av energi & glädje! Vill göra så mycket...! Så äckligt positiv att jag nästan kräks på mig själv hihi. En tid var jag bara trött & likgiltig till precis allt!!! Men så vände allt efter mycket om & men.. Alltså går det att ta sig i genom det allra värsta tänkbara som kan drabba en.

För min del så slogs ju fötterna undan på mig innan jag ens hade hunnit resa mig upp igen. Om & om igen... Kändes som det aldrig ville ta slut. Det tog nästan, NÄSTAN, kål på mig! Men som sagt bara nästan! :)

Men jag hittade en väg tillbaka.. Även om allt elände som drabbat mig det sista året inte är över än på länge så mår jag under omständigheterna BRA! Mycket BRA! :cool:

Imorgon står det storhandling på listan över "att göra idag". Nice! I love to handla! Älskar att handla maaat! Älskar att LAGA mat & BAKA!

Faaaan (sorry för the språk) vad livet är gott!!! För en gångs skull..!!

TJIPP!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0