Hemma igen!

2010-06-27 @ 00:34:47
Efter en vecka på landet är vi hemma igen. Skönt det med på sätt & vis :).
Jag har varit lite slapp med träningen nu de sista månaderna & inte riktigt kunna komma igång ordentligt. Det irriterar mig något enormt att jag inte tar tag i det eftersom jag mår dåligt av att inte träna. När jag tränar regelbundet så äter jag & sover så mycket bättre. Jag har får mera energi också..

Så tänker jag att jag ska ta tag i det & gör det också. Men så blir det bara ett träningspass för sen kommer det alltid 48953483 grejor emellan som bara mååååååste göras. :mad:
Visst träna senare då! Jo men man ska inte träna för sent på kvällen för då får man svårt att sova. Och det problemet har jag redan i & med min kroniska värk i armen.

Nu jag gör jag ett ordentligt försök från & med imorgon eftermiddag!! Då ska det tränas & resten av hela veckan med för den delen. Allt annat får komma på andra plats. Förutom min miniterrorist så klart, hon kommer alltid att vara min första prioritet.

Imorgon ska vi kusiner från Asets ( våran sk pappa) sida spela minigolf klockan 11. Skitkul! Som bonus så ska ju vädret bli toppen också så det kommer bli en kanondag det känner jag på mig.
Efter det blir det nog lite fix & mojjandes på baksidan. Kanske ett par nya utemöbler dit? Framsidan har vi ju redan..

Oh well..

Men nu är det kudden som gäller om man ska orka med morgondagen!

Natti gott folk, hoppas att ni har haft en fin & rolig midsommar! :D

//Jag kommer vinna minigolfen!

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Stine - mamma till prins Wiggo

vad skönt att vara ute på landet!!



jo jag har gjort den själv, har blivit lite av en design nörd när jag började blogga haha.. det är ju så kul ;)



Min midsommar var jättetrevlig, sol, god mat och vänner, kan knapt bli bättre :)



Kramis

2010-06-28 @ 20:23:47
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Stine - mamma till prins Wiggo

men hallå!!! bor du i Linköping? vad kul..

jo jag bor i Ryd, vart bor du?? :)

Kram

2010-06-28 @ 21:56:49
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0