Operation...

2010-07-20 @ 01:56:41
... börjar göra mig orolig! Tänk OM den faktiskt misslyckas, då är det kört & det finns inget att göra då. Men chanserna för att det ska bli BÄTTRE är ändå 90% :thumbup:.

Men så har vi själva operationen i sig.. & allt vad det innebär. Jag får inte belasta armen på 3 månader! 3 MÅNADER!!! Jahaja hur ska det gå?? Jag sitta still?? Jomen visst serru.. det blir problem :rolleyes:.

Men jag får verkligen inte belasta armen i & med att det är muskler som lossas & sedan sys tillbaka. Några är böjmuskler & går till ringfinger & lillfinger bland annat. Skulle jag missköta mig & belasta armen är risken stor att musklerna lossnar eftersom de inte har fått tid att läka fast.

Det blir bökigt det här..!

Men gipset som kommer gå från fingrarna upp till armhålan tas BORT redan efter 2 veckor när stygn tas!!! Yay!

Eftersom jag inte kommer kunna göra mycket på ett x antal månader så kommer jag med största sannolikhet driva alla mina nära & kära till vansinne! Oh ja det kommer jag.. vänta ni bara! :rolleyes:

Åh vem fan ska laga allt mat nurå? Jomen tjenahejsan, min man??? Det var då inget roligt skämt, ska jag få leva på stuvade makroner & falukorv & pannkakor i 3-6 månader??? HELL NO!

Oh well.... hallå svärfar! Hejsan svärmor! Hej övrig i familjen Tudegård, Carlsson, Altun, Jonsson osv...

Det är sexigt med gips bara så att ni vet.. liksom!

By the way så hade Lovisa sin första dag på simskolan idag på landet! :). 5 dagar i rad x 40 min = 200
Lovisa tyckte det var roligt & imorgon blir nästa omgång. Förutom att hon frös så hon skakade efteråt & var blå om läpparna hade hon jätteroligt. Kan ju också tillägga att hon sten slockande efter det & sov mellan 16-18.

Kul, mycket kul! Ah jo då hon var trött vid 21-22 tiden. Inga problem med att komma i säng så dags nä då.. Eller sanningen är ändå att hon somnade först klockan 01.09!!!!!!!!!!!

Nu ska jag sova! 01.55... bra tid! Eller inte..!

//Aptrött imorgon

Skriv här vad du vill !!
Postat av: Nenna

Vad är du för en fjantmaja!!!

Den där operationen har jag gjort två gånger och det var inget märkvärdigt med det.Piece of cake.Och vem tror du lagade mat åt mig.Det klarade jag alldeles utmärlt själv.

2010-07-25 @ 12:25:44

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0