Blåbär...!!

2010-07-20 @ 13:26:02
Nu börjar blåbären komma, än så länge är de väldigt små men goda! :)
Plockade några & åt igår. Hoppas att de har hunnit bli större innan vi åker hem från landet på söndag..! Jag ska plocka en massa blåbär & frysa in. Göra goda blåbärspajer med vaniljsås, mums vad gott.

Idag är det simskolan igen för Lovisa. 13.45 bär det av ner mot sjön igen. Igår frös hon så hon skakade, hoppas hon inte fryser lika mycket idag :S.

Det är varmt, lite kvavt, molnigt så hon borde inte frysa. Det är ändå 26 grader i sjön :rolleyes:.

Oh well... sånt som märks!

Nu ska jag dricka lite kaffe till.. om jag hinner så ska jag ta mig en dans med den enarmade banditen i stugan. Fasiken vad frallorna smulade! :S.

//jag dricker inte alls såå mycket kaffe..

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0