Storhandling!

2010-01-25 @ 19:35:16
Idag har det storhandlats! :) Det behövdes kan jag lova. Men det blev inte alls så dyrt som jag hade trott. Fick väääldigt mycket för de pengarna. Lite förvånad, glad & nöjd men förvånad över att det blev så "billigt" trots allt.

Men så är man ju ett geni i köket haha! Åh ja jag är allt bra grym i köket & jag är bra på att ta hand om resterna så inget svinn här hemma inte. *Stolt*

Lite låg över att jag just nu inte kan träna som jag vill riktigt. Ingen direkt styrketräning på grund av armen. Så det får bli en hel del fys i stället. Haha & det behövs förvisso. Styrka har jag men kondisen har visst blivit kass under träningsuppehållet. Gud vad flåsis jag blev idag :rolleyes:.

Men som sagt jag är inte alls tillfreds med träningen... men men att röra på sig är ju aldrig fel!

Nåväl...

Slut på godis, kakor osv. Hallå alfagroddar, grönsaker, solrosfrön & couscous!

Tipp!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0