Snö, snö, snö...

2010-01-02 @ 22:34:10
En massa snö & svinkallt så man fryser röven av sig bara genom att tänka på att KANSKE gå ut. :rolleyes:
Men men...

Eventuellt far vi till stugan imorgon & åker, skidor, skridskor, pulka & allt som har med snö att göra! :) Sen blir det varm choklad & en mysig brasa på kvällen. :thumbup: Ojoj vad det kommer kännas fin! ;)

Lovisa har en helt fuckad dygnsrytm & vi vet inte hur det kommer sig eller varför.. Klockan är nu snart 22.30 & hon sover INTE, nejdå hon ligger i dubbelsängen & tjuttrar med far sin så det står härliga till. Inte vaknade hon set imorse inte heller har hon sovit nått på dagen. Nada! Men äääändåååå så är ungen awake!!! Otroligt!

Men det vore ju självaste fan om hon inte slocknade som en klubbad säl imorgon kväll efter en hel dag ute i snön! Då tror jag allt att jag rent av  smäller av...!

But, but... vi får väl se :rolleyes: Jag har annars hört att stekpannan ska vara effektiv, gärna i gjutjärn :rolleyes: *skrattar*.

Men nu ska jag nog ta & slå mig ner i fotöljen, slå på lite "vänner" på dvdn & bara koppla av med ett jumboglas varmt te *fryser som satan*

Tjipp!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0