Rulla dig i snön!

2010-01-21 @ 09:45:20
 Idag ska vi göra snögubbar & snölyktor jag & Lovisa om det nu går. Vi hoppas alltså på kramsnö :).
Men Waldemar (Lovisas docka som hon döpt själv) får stanna inne.

Igår var kusinerna här Cornelia & Ludvig & så deras kusin lilla Emilia på 2 år. Gud vad de lekte! :thumbup:
Emilia & Lovisa fann varandra så Emilia storgrät & ville INTE åka hem när mamma Cilla kom & skulle hämta henne. :rolleyes:

Sen var det bara att ta fram sugoskar & dammsuga upp all lera, snören & jag-har-ingen-aning-om-vad-de-har-haft-ut.

Hur som haver... så hade barnen det roligt igår & det är det som är det viktigaste! :)

Åh ja mamma Tudis hade ganska roligt med, fastän jag hade lite svårt att dela på mig där ett tag när Emilia vill ha hjälp med leran & Ludde ville ha hjälp i vardagsrummet med tvspelet. Liiite körigt! Men man är ju kvinna & klarade ju ut det såklart! ;)

Nä nu blir det att sätta lite fart här hemma, här kan jag ju inte sitta hela dagen!

Tjipp!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0