Mys medan snön faller så vackert..!

2010-01-28 @ 10:04:45
Jag gillar detta oväder, framför allt då man kan välja att stanna inne om man nu vill . Jag vet inte varför jag tycker det är mysigt med sådan här oväder, jag bara gör det!

Idag blir det en hel del inomhus pyssel & lekar!

Baka bullar bland annat har jag tänkt mig.. Sen har jag lovat Lovisa att vi ska klippa & klistra lite. Hon gillar att klippa ur saker i mina gamla SOLO tidingar bland annat & limma fast på ett vitt papper. Och ritpapper har vi ju gott om i den här familjen.. kan nog tapetsera hela tallboda med ritpapper haha!

Hur som haver...

Lovisa har fått ny säng, bara så där :rolleyes:. Gick & strosade på IKEA häromdagen & hittade fina svarta smidessängben 4 st med tillhörande bult, skruvar & gudvetvad, för 9kr!!! :O Japp! 9 spänn! Skitsnygga var de så det bar hemåt & skruva isär nuvarande säng & skruva ihop nya sängen.. bra bra.

But, but Lovisa sover i mer i sin säng för det! Hon har nån sorts period nu då hon knappt somnar i egen säng & OM hon gör det kommer hon ganska tidigt på natten & sover resten hos oss. Hon har aldrig sovit hos oss nått speciellt förut, det är nu på senare tid som hon börjat med det.

Kanske går det över snart? :question:

Kollade lite på familjelivs sida där jag är med ang att sluta med napp till miniterroristen.. Fick en hel del bra tips! Men så älskar jag familjeliv.se då de alltid har så mycket bra där :D.

Ett tips var att hon skulle få köpa en leksak som hon länge velat ha eller liknande & betala med sina nappar. Hmm... kan gå då att lämna napparna till tomten misslyckades totalt!

But, but... What's the rush??? Det är när de nya tänderna kommer som nappen är ett stort hot...!

Hepp!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0