Födelsedagskalas x2.

2010-01-10 @ 22:45:21
Idag har vi firat både mig & Flisan :). Hela klanen Tudegård kom utom Janne & Ludde. Janne hade blivit sjuk & Ludde hade svalt hela sinhallens klorvatten & kräktes när de väl kom ut där ifrån :(.

Vi har haft en mysig dag allihopa! Och vi har båda fått fina presenter :D. Mycket nöjda & mycket glada!
Imorgon blir det till Ikano en sväng för jag fick presentkort där,  så nu ska det handlas! Ännu en mysig dag!

Av min älskade lillasyster Jenny fick jag kläder som jag ÄLSKAR!!! Helt underbara!!!

Problemet är bara vilken-ska-jag-välja-idag... :rolleyes:

Lovisas tårta är som jag gjorde idag är något jag är stolt över! Här kommer en bilder.. :)


En tusingfoting :).

Jag är så stolt över att JAG har gjort denna helt själv!

Lovisa brydde sig mest om tårtan, hon var lika glad & stolt åt den som jag .

Lovisa fick ju gips grejer idag av oss. Så man kan göra gipsfigurer osv.. Vi gjorde dem nu ikväll & hade det så mysigt tillsammans on & jag. Men tyvärr så slutade den här dagen i en olycka :(. När jag skulle diska ur en liten vattenkaraff jag hade använt så gick den sönder. Vilket innebär att jag skar rejält. Jag liksom slant ju det var som om jag slog in skärvorna/vassa kanterna i mina fingar lite här & där. Varav 2 var djupa. ;(

Hade de 2 varit lite längre så hade det behövs sys, men de var små korta streck men ordentligt djupa det syntes tydligt. Så det var blod över allt & jag bade S komma & hjälpa mig & tur var väl det då jag svimmade!!!

Tål inte mitt eget blod, andras? Oh javisst inga problem. Mitt eget? Godnatt! :rolleyes:

Jaja så kan det går ibland.. hade stora problem när jag skulle bada haha.

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0