En soft födelsedag...!

2010-01-08 @ 20:40:14
Fick helt oväntat paket av lillasyster Jenny :D. Bara så där hemma hos mamma.. Åhh vilka underbara, superfina, asläckra kläder jag fick av henne!!!! Me löööööve it! :thumbup:

Så nu är jag HOT MAMA enligt henne hahaha.. tack finaste sötaste systeryster!

Åkte hem & provade, speglade mig, provade, speglade mig & kände mig som en tonåring igen :rolleyes:.

Köpte lite presenter till Lovisa med eftersom vi firar henne samtidigt. Kalasen äger rum i morgon & på söndag. Förutsatt att hon inte är jättesjuk!

Hon är inte alls lika dålig idag som igår, men inte frisk heller...
Nu ligger hon i min säng & sover, hon vill ligga inne hos mamma & sova. Klart min prinsessa får det när hon nu är sjuk.

Jag hoppas på en lugn natt...! Med sömn & så...!

Hepp!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0