Chill chill chilla!

2010-01-06 @ 21:59:29
Jojo det är precis vad jag har gjort heeela långa dagen, chillat! I min mysfotölj med en filt, megafluffkudde & en bok. En & annan kopp te har jag jag också druckit. :thumbup:

Jag blev lite dålig på sena eftermiddagen men det gick över relativt snabbt. Vad det var eller varför det vet jag inte. Men jag blev akut illamående & alldeles matt i kroppen. Låg & vilade mig 1, 1½ kanske så var jag okeej igen. Lite matt i kroppen dock, men inget illamående & det är jag sååå tacksam för! Hatar, hatar, hatar magsjuka!

Imorgon ska Lovisa få åka lite skridskor med sin äldsta kusin Sebban! Guud vad hon kommer att bli glad imorgon när vi berättar det för henne. :D
Mys mys.. sen kan det nog bli lite varm choklad på det när vi kommer in igen :).

Jag måste slipa min skridskor för jag kan inte åka på dem nu som det är :(.

But but det gör ju inte så mycket eftersom jag kanske är till bättre hjälp för Lovisa utan :rolleyes:

Det blir roligt imorgon i alla fall & det är ju huvudsaken!

Tjipp

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0