Otroligt så bra det går!

2010-02-20 @ 00:13:25
Andra natten utan napp!  Jag är så stolt över min fina lilla flicka! Det här med nappen har verkligen gått över förväntan jag är lite smått chockad att det så här lätt. Det hade jag aldrig trott eftersom att sluta med nappen kändes hopplöst. Å det innan vi ens provade! Jag vet ju hur mycket hon älskar sin napp, det var ju därför jag satte en gräns att hon fick enbart ha den när hon skulle sova & om hon slog sig.

Men att hon skulle sluta så här lätt med nappen, det hade jag aldrig kunnat tro eller drömma om! Men återigen jag är sååå stolt över henne! Imorgon om väderkaoset tillåter ska vi åka till leksaksaffären så hon får köpa sig något som en belöning! om inte vädret tillåter det så lovar jag henne att göra precis vad hon vill. Leka, busa, dansa, sminka.. ja vad som helst!

 
Imorgon ska vi gå tvärs över gården & till grannen! Vi ska gosa med kattungar! Wiiii! Eftersom vi inte kan skaffa katt då S är allergisk så får jag tillfredsställa mig på detta vis! :)

Men nu är klockan aaaaalldeles för mycket för tant att vara uppe :rolleyes:. Borde sova, typ. Nyss!

Såg filmen "Snabba Cash" på bio idag, mycket bra. Jag gillade den mycket!

TJIPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0