Miniterroristen regerar!!!

2010-02-15 @ 21:23:37
Ja idag fick hon verkligen sin mamma att fullständigt tappa hakan! :O
Imorse när jag satt & drack mitt kaffe medans jag läste Corren på nätet blev Lovisa minst sagt tjatig. Hon ville spela på datorn & hon tjatade inte lite kan jag lova.

Till slut sa jag åt henne ordentligt att jag INTE hade sagt att hon skulle få spela & inte heller NÄR!

Och jisses så ARG hon blev!!! Detta var vad hon sa:

-Mamma nu ska du lyssna på mig! Igår sa du att Ludde hade fått spelförbud bara för att han inte lyssnade när Janne sa att det var slut med spelet & man skulle sova. Och jag lyssnade!!!! Och jag gick & la mig & sov mamma! SÅ JAG FÅR VISST SPELA!!!!!

Jag visste ärligt talat inte vad jag skulle säga & om jag kunde hålla mig för skratt. :rolleyes:
För visst hade vi sagt att Ludde fått spelförbud när han protesterade vid läggdags & att hon inte ville ha ett sådant. Därför lydde hon snällt!

Herregud! Ungen har ett minne utan dess like!!! :O:O:O

Men hon fick i alla fall spela... jag kunde ju knappast hindra eller neka henne efter det utlägget .

Sen har vi roat oss lite ute i snön! Det var skönt med frisk luft & inte var det svinkallt eller blåste, så det var bara skööönt!

Nu ska jag fortsätta se CSI NY!

TJIPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0