Feber, snö & spöken!

2010-02-13 @ 09:50:44
Mer snö kommer det trots att vi har flera kilo här hemma haha! Lovisa fick sin andra spruta mot svininfluensan igår & nu verkar hon få feber. :( Jag tänker avvakta en liiten stund till för att se åt vilket håll det går åt. Förhoppningsvis blir det inget & vi kan bege oss till lillasyster Jessica med sambo i Åby. *Hoppas, hoppas*

Men hon ser bra hängig ut min lilla prinsessa.. Hon fick sova hos sin farbror igår, hon ville det själv. Så hon & Hugo sov över där & Ludde, Lovisa & Hugo sov i samma säng! :O Haha! Ludde & Lovisa, vad jag har förstått, är likadana i sängen. De far & slåss som galningar, stackars Hugo!!

Cornelia verkade också hängig efter sprutan igår när jag hämtade hem Lovisa för en timme sen...

Fick låna av snälla grannen, inte en utan en HEL påse med skräckfilmer!!! Tack, tack, tack!!! I'm so happy, happy!

Såg en igår som var mycket bra, men jag undrar fortfarande om den påverkade mig tidigt imorse :S. Jag fick en sådan stark känsla av att någon var i rummet, jag till & med HÖRDE att någon var i rummet. Men ingen var där... Jag KÄNDE att någon var där, men såg givetvis ingen. Kalla kårar nerför ryggraden som hette duga..

Men ännu kan jag känna av det.. jag börjar seriöst tro att detta hör ihop med att Lovisa inte längre sover i egen säng. Hon är rädd säger hon men kan inte förklara varför.

Och med tanke på vad hon har sett hemma i farfars rum där det faktiskt spökar (!!) så ja.. jag vet inte vad jag ska tro.

Farfar, Sabina & Lovisa säger alla 3 att det spökar i farfars rum... kusligt värre & Lovisa vägrar gå in där sen hon kom utspringande kritvit i ansiktet & panikslagen. Jag har A L D R I G sett henne sååå rädd!!!

Hon sa att hon hade sett en gubbe som var otäck som tittade på henne genom fönstret. Nu är det ju så att det är omöjligt för någon utifrån att titta in genom fönstret så det kan det inte ha varit. Och om det hade varit nån som speglat sig i fönstret så hade hon känt igen personen & VI andra som var där hade ju kunnat förklara för henne.

Men nu var det så att det gick verkligen inte att förklara vad det var hon hade sett.. men jesus vad rädd hon var & ÄR!

Det sägs att barn är mediala när de är små & kan på så sätt se & känna saker som vi vuxna inte uppfattar, om man nu ska tro på det. Det är ju upp till var & en.

Men det går ännu inte att förklara Lovisas beteende hemma hos farfar den dagen.. Det FINNS ingen förklaring!

Jag kan inte riktigt förklara vad som hände tidigt imorse heller... men nått var det!

Nu ska jag tempa min donna igen & se åt vilket håll det brakar åt..!

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0