En hel del uträttat!

2010-02-09 @ 20:41:43
Idag har jag uträttat en hel del småsaker. Sådana där småsaker man tänker man ska göra men som man ständigt skjuter på. Så det har jag roat mig med under dagen till & från. Känns bra!

Lovisas dygnsrytm är helt fucked up!!! Vet inte hur det har blivit så & hur jag än gör så inte fasiken kommer hon in i rätt rytm inte. Vad går ungen på??? Uppåttjack??? Jag börja i alla fall tro det... *suck*

Somnar hon sent, väcker jag henne tidigt så hon ska vara trött till normal tid på kvällen. Men HAH, det hjälper faaan inte!!!! Jag blir snart tokig...!

Hur som haver så har ju ingen dött av detta så varför göra det till en stor sak & gnälla över det? Så nu skiter vi i det!!! :rolleyes:

Själv vet jag inte om jag är trött, pigg eller rastlös... märkligt att jag inte kan bestämma mig för vilket jag är! Helt puckat i vilket fall.

Lovisa fördriver kvällstiden med att vara en aningen schizad. Sova i sin säng eller i mammas? Se på film i sin säng eller se på nått tvprogram pappa har valt att se? Så hon far som en skottspole fram & tillbaka mellan sitt eget sovrum & vårt. Men om jag inte misstar mig helt så är hon nu på väg att somna i sin egen säng!

God natt min skatt!

Nä nu ska jag nog fortsätta med mitt bestyr av ständigt framskjutna saker.. När jag ändå är på hugget menar jag! ;)

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0