Snart är det jul...

2010-12-22 @ 00:01:04

Lovisas kusiner Cornelia & Ludvig han knappt påbörja sitt jullov förrän de skulle sova över här. :rolleyes:
Så imorgon slipper de fritids i alla fall & Lovisa är naturligtvis överlycklig.
Mindre lycklig är jag över att hon & jag lyckades somna på soffan i förmiddags & sov i 2 timmar som små grisar.. Så gissa vem som fortfarande är vaken..

Imorgon ska det hinnas med en massa saker.. Julhandling, julklappar, pepparkakshus, baka, storhandla & göra köttbullar på 1kg blandfärs.. Jag har förhoppningar om att torsdagen är betydligt mycket lugnare & bara innebär inslagning av paket på kvällskvisten. We'll see...

Om ca 2 veckor får Lovisa hem sin kissekatt Busan 12 veckor gammal. Ska bli väldigt spännande & se hur detta ska gå & hur många på hennes pappas sida tål henne. I annat fall om det nu skulle gå åt skogen har vi en plan B. Syrrans svägerskas dotter V får henne då. Men jag hoppas på att vi själva kan behålla henne.

Jag har lite bilder på henne men jag har problem med att få över bilderna från kameran just nu så ni får ha lite tålamod så kommer de snart hoppas jag.

Men nu ska jag förbereda lite inför morgondagen, när jag ändå är vaken & glina inte har somnat ännu så kan jag ju göra lite nytta medans jag väntar på att de somnar. :)

//Jul & strul


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0