Mycket har hänt...

2010-12-09 @ 00:26:05
... jag skrev nått här. Men mycket har hänt under tiden :). Lillasyster med familj har flyttat tillbaka till Linköping. Huset är så vackert tycker jag, trots att det är mycket som behöver göras. Men det har ändå en charm i sig. Lillasyster har hämtat mig varje dag denna vecka för att jag ska kunna hjälpa henne att få ordning nu innan jul. Jag älskar detta hus!!! Jag älskar att vara här..

Lillasyster & jag vi kommer bara varandra närmare & närmare, oskiljaktbar är vi :rolleyes:.
Lovisa & kusinerna Enkido & Enya leker superbra ihop, nått enstaka bråk mellan dem före kommer väl men inget nämnvärt kan jag påstå. Som bonus är ju att man titt som tätt kan gosa med 3 underbara & ursöta kattungar. Lovisa ska få den ena & har döpt den till Busan.

Hon fick namnet Busan bara för att hon är den modigaste & busigaste av de 3. Enkidos missekisse är så cool, den är en liten kelgris redan & hur lugn som helst. Vi lät Chippen (Lovisas kusin Sebbans vovve) hälsa på Kidos kisse & det gick kanon. Kissen var som sagt hur lugn som helst & mycket nyfiken på Chippen. Den gick & strök sig mot honom titt som tätt & Chippen var glad & nyfiken han med.

Men när vi tog dit Busan blev det andra bullar hahahaha.. Jäääklar så arg den lilla kissen kunde bli! Hon försökte till & med klippa till honom & efter det blev han lite rädd för katterna hihihi. Men som sagt det har gått kanon.
Jag ska lägga upp lite bilder vid nått senare tillfälle när jag har fört över dem till datorn :rolleyes:.

Imorgon tror jag att jag ska baka lite lussekatter med barnen på förmiddagen. Men Lovisa sover ännu inte fastän klockan är 00.20 :O. Å då har hon varit uppe sen 7.30 & varit på dagis dessutom. Hur i hela friden orkar hon:question:. Sovmorgon i mörrn då.. ;)

Men nu blir det till att läsa lite i boken Paganinikontraktet innan det ska nannas.

HEPP!


//Nattätaren!

Skriv här vad du vill !!
Postat av: S o f i e ♥

Bättre sent än aldrig! ;)

2010-12-16 @ 13:00:12
URL: http://zirres.blogg.se/

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0