God fortsättning!

2010-12-26 @ 22:48:29
Julen har varit underbar & perfekt! Först blev familjen bjudna på julfrukost hos sämre hälfts bror med familj. Ojoj vilken frukost, mycket gott gott. :) Efter det bar det hem igen för att svida om till finkläder dagen i ära & sedan för att bege sig till Naterstad gård & lillasyster med familj. Där samlades vi alla syskon förutom 2 som saknades. Min svågers föräldrar & hans ena syster & hans bror samt hans föräldrar anslöt sig till resten av sällskapet.
Efter lite mat & paketutdelning så bar det av till Ljungsbro & sämre hälfts syster med familj där vi skulle spendera resterande julafton tillsammans med mina fina & underbara svärföräldrar. Kvällen blev fantastisk & vi hade det sjukt roligt tillsammans & som vanligt enligt vår tradition så körde vi naturligtvis paketleken.
Sabina (Lovisas näst äldsta kusin) vann som vanligt i år igen mest paket :rolleyes:.
Jag vann en bodylotion & en ansiktsmask av choklad :) & en lykta med ljus som egentligen var min egen present haha. Men jag är nöjd! :thumbup:
Lovisa hon fick mängder av julklappar & lite till ändå... & hon var lyckliglyckliglycklig.. Hon har lekt med allt hon har fått & hon är så glad över sina saker, men nu längtar hon tills hon fyller år för då får hon mera paket. Som hon själv säger :rolleyes:.
Imorgon väntar lite mellandagsrea på Ikano... Kan bli spännande..
Men nu ska jag vara social med finaste & underbaraste T som är här & ska sova över! Wohooo! :D
//mellandagsreamellandagsreamellandagsrea

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0