Tjolahoppsansa!

2010-08-16 @ 23:41:42
Hey vad tiden bara springer iväg! :O Ojoj, dagar går & mycket händer. Både bra & dåliga saker.

Hösten kom snabbt & jag har massor att göra inför senhösten & vintern. Framför allt utomhus. Det ska städas undan osv.. häcken ska klippas ner bland annat. :)

I höst händer många roliga saker. Jag ska bland annat åka till Göteborg & titta på Robert Gustafsson, Mamma Mia i Cloetta Center är några av de sakerna jag ska göra :D. Längtar till Robert Gustafssons Show i November, ujujujuj vad roligt det kommer att bli.

5 oktober är operation i nuläget planerad, något jag är mycket tacksam för & ser fram emot. Lite oro finns allt med tanke på smärta. Eftersom min läkare Dr Adolfsson SA att jag kan få mycket ont pga att jag är så tunn. Det finns inte mycket att spela på som HAN uttryckte det. Men i det stora hela så kommer det bli bra & det är jag övertygad om. Nu inför operation kommer jag träna stenhårt för att det ska i sin tur underlätta op & rehabiliteringen. Så nu tränas det för fulla muggar & svetten rinner som aldrig för haha.

Jag mår fantastiskt bra av det & jag känner mig gladare än på länge & inte tala om PIGG!

Jag har gått igenom så mycket jobbiga saker det sista året, men jag har tagit mig igenom det!! Jag kommer att ta avstånd från några till helt & hållet efter att ha övervägt det noga & länge. Dessa personer tillför ärligt talat INGENTING i mitt liv. De är sådan energisugande lömska personer. Vad ska jag med sånna till i mitt liv? Det finns inte plats för dem helt enkelt!

Jag har varit sååå naiv, blåögd, trott & hoppats att jag så många gånger har sårats djupt. Jag kanske inte lärde mig läxan de första 98248046973 gångerna men va fan skam den som ger sig! :rolleyes:

Jag har ännu inte bestämt mig heller om jag kommer att låsa hela bloggen för gott eller om jag bara kommer att fortsätta att köra med skyddade inlägg.. Vad jag än bestämmer mig för så kommer ALLA bilder jag lägger ut hamna i den SKYDDADE bloggen av privata skäl..

Oh well... så är det.. :)

//Happyface!

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0