Larmet går...

2010-08-22 @ 23:50:21

.... IKEA! Idag när vi köpte glass så satte vi oss längst bort på några ledig bänkar med barnen. Kassan närmast mig var stängd & jag ställde mig lite försiktigt vid "grindarna" för att kolla en sak lite längre in. Meeen det skulle jag inte ha gjort för jag satte i gång tjuvlarmet så det sjöng om det :rolleyes:.

Vad då känsligt?!! Åh herre jäklar vad det tjööööt. Det var banne mig inte liite det skrek det där larmet, nej nej det hördes säkerligen över hela ikano. Jaja behöver jag säga att ALLA stirrade på oss?? Hmm eh nää.. jag satt där & åt min glass, helt oskyldig. Men min man sa efter en kort stund att "nu går vi, för alla stirrar på oss..." NO SHIT SHERLOCK!!!

Oh well... Lovisa skrek att hon fick tinitus, haha.
Sådärja lite söndags spänning! Oh yes!

//Jag kan starta larm bara genom att titta lite!


Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0