Spela golf i Thailand!

2010-04-28 @ 11:12:57
Har min man riktig tur nu så får han en gratis resa till Thailand & en massa golfspelande. En av chefer kanske inte kan åka & då får HAN åka! Så nu håller vi tummarna för att han får åka! :) Vad får jag då?? Lugn & ro... Hihihi..

Idag står det städning & dammning på attgöra listan. Såg att pianot mitt behövde sig en rejäl omgång. Jösses vad det var dammigt. Det är ju inte något wow väder precis ute så det passar ju bra idag att röja här hemma.

Mina tankar går nu till FinaFia med familj & anhöriga. Idag begravs Birgitta.. ;(. Känns fortfarande ofattbart att hon är borta för alltid. FinaFia mår tydligen inte så bra fick jag höra. Hon var väldigt ledsen ofta & saknar sin mamma mycket. Det kan jag tänka mig.. jag skulle också göra det! Mitt hjärta blöder för henne, underbaraste, finaste, goaste, roligaste älskade FinaFia



Nu något betydligt bättre... Igår var jag på min KBT efter ett ganska långt uppehåll. I stora drag kan jag väl säga att vi håller på att avlsuta! Jag mår mycket bra trots det jag har tvingats gå i genom sista tiden. För att vara lite mera exakt.. MYCKET BRA! Jag känner ett lugn i själen & en befrielse..
Traumabearbetningen gav resultat. Någon som har kommit att betyda mycket för mig sista tiden är vännen M. Hon har haft en otroligt stor positiv inverkan på mig. Mer än jag hade den blekaste om... Men så har vi ju snarlika liv & erfarenheter.. Lika barn leka bäst!

Oh well... HAPpY HAPpY HAPpY!!!

TJIPP!!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0