I paradiset!

2010-04-24 @ 23:03:12
Där är jag nu! Oh yes I am! Och här ska jag stanna till tisdag senast om väder tillåter det. Men som det ser ut så ska det bli fint så jag stannar med miniterroristen ett par dagar extra medans pappa får åka hem & arbeta lite. :rolleyes: Bra fördelning på det hela tycker jag!

Det är ju så underbart tyst här på kvällen & verkligen kolsvart! Sen har jag ju mörka rullgardiner också om man vill sova liite längre än solen. Mycket bra, oerhört tillfredsställande..

Här kopplar man verkligen av helt & hållet, här finns inga bekymmer alls. Har man några så finns de där hemma i så fall tills man kommer hem igen. Men inte här!!
Man bara är liksom... går promenader, läser, spelar spel, umgås, äter gott & dricker gott! Bra fördelar med paradiset alltså!

Funderar på att ta en löparrunda eller 2 nu när jag inte är hemma & kan träna som vanligt. Vi får se.. Jag har ju i alla fall bra skor till om lusten skulle falla på.

Just nu funderar jag på om jag ska börja se sista Wallander filmen jag lånade av grannen eller om jag ska läsa lite innan jag ska sova. Jobbigt va? Allvarliga beslut att ta liksom hahaha..



Jajaja... nu ska jag mysa ner mig ordentligt i stoora sängen min bland 98453985 kuddar & några täcken :rolleyes:! Okeej kanske inte såå många kuddar & täcken, men 5 kuddar & ett täcke i alla fall.

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0