...April månad...

2010-04-22 @ 10:41:18
... & det snöar just nu! Finn 5 fel i den bilden liksom! Okeej om det hade varit i BÖRJAN av april men det är ju för guds skull snart MAJ!!! Nån påstod dessutom att det skulle bli FINT väder idag! Jo men visst serrö det ser jag väl att det är.. eller inte!

Oh well...

Morgondagens storhandling blir gigantisk! Vi har ju tömt frysen & skåp ganska bra! Behövde rensas ur ordentligt innan vi handlade på oss en massa nytt. Så vi hade operation utrensning här, mycket lyckat! Men nu är det så gott som tomt i frys, kyl & skåp. Så imorgon blir det shopping på hög nivå med den sämre hälften. Ska jag droga honom INNAN eller EFTER handlingen? Eller klarar han det kanske? Inköpen är noga planerade, inga impulsköp inte... (som sånära på en & annan detalj då kanske..)

Jag har för övrigt en GRYM träningsvärk i ben & lår! För de som av någon märklig anledning bry sig om det.. hmm... Tränade ju ben i går & lagom efter duschen kom FinaFia & ville gå i spåret med mig. Jag kan ju inte säga nej till henne så kläder & skor åkte på & så tog vi oss en rejäl runda!
Det blir en favorit i repris idag vid 19 tiden bestämde vi. För hur eller hur så var det för jäkla skönt i alla fall!

Nepp detta duger då inte! Nu ska det kläs på, fixas, HANDLA KAFFE!!!! Hade mycket hemma i morse, ve & fasa! Sen kommer finaste vännen T med barn på fika.

Det finns ett skyddat blogginnehåll att läsa i den låsta bloggen: http://tudegard.blogg.se/private.

HEPP!

//L

Skriv här vad du vill !!
Postat av: syster Johanna

Kan du visa hur man gör dessa roliga gubbr :D.. typ den lila som vinkade hej då:D



Mig VILL HA !!

2010-04-22 @ 15:25:22

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0