vad har jag gjort hittills idag...?

2009-09-15 @ 12:51:20
.... absolut ingenting vettigt eller nyttigt heller för den delen. :rolleyes:
Tränat har jag inte gjort på evigheter.. :S. Varje gång jag ska starta så kommer nått emellan eller så ockuperar lillasyster gymmet här hemma genom att bosätta sig där. Med sig själv, min systerson & min systerdotter. Mycket bra tycker hon! :thumbup: för henne. :thumbdown: för mig som aldrig kommer till skott att börja träna igen.

Ge f****n i mitt gym! Jag måste träna, MÅSTE!

Så på söndag har jag tänkt starta igen efter uppehållet. Kosten skall återigen läggas om & träningspassen ska skräddarsys för mig! Lovely! Längtar. Efter. Godis. Jag kommer nog klara det...! Jag har absoluuut inga som helst galna cravings runt mensveckan. Inte alls. Om ni frågar mig. Och det gör ni väl? :rolleyes: Min man har aaaldrig suttit & åkt runt halva Linköping bara för att tillfredsställa sin frus galna cravings. Nej nej, inte han inte. :rolleyes: Eller hur var det nu? Hmm...

Annars då? Jo men visst serru här hoppar inga halta löss inte. Möjligtvis att en & annan kanske är lite enbent, men det är väl inte samma sak som att vara halt?

Okeej! Syrebrist till hjärnan idag? Skillnaden från andra dagar är...? *tänker* Näää jag kommer inte på några.

Skit samma!
Skaffa ett liv!
Okeej jag gör det nu då!

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0