Sjuk...

2009-09-17 @ 22:57:57
Usch, nu har jag åkt på en fökylning. :( Jag som klarat mig så länge ifrån detta. Som vanligt så sätter det sig på luftrören & gör det svårt för mig att andas. Blir det sämre så blir det sjukan som sist då det var så här. Då fick jag andas i en maskin & sen fick jag ta 10 kortison tabletter i ett svep eftersom jag var så dålig.

Hoppas nu på att jag ska bli bra snabbt som jag brukar bli :). Oftast brukar jag sällan vara sjuk särskilt länge. 1-2 dar kanske sen är jag grön igen! :D

Imorgon åker jag till stugan. Ska bli skönt, jag behöver få lite distans till saker & ting. Och stugan är det bästa stället för det. Det jag går igenom just nu är så ofattbart svårt & jobbigt ;(. Det jag känner & inte känner gör att jag får svåra ångestattacker emellanåt.

Men jag ska börja med traumabearbetning & det ska bli bra. :)

Men nu ska jag krypa ner i sängen... Läsa lite, lösa korsord! ;)

//L

Skriv här vad du vill !!

Vad vill du säga?

Namn:
Remember me?

Har du en mailadress? (bara jag som ser)


Bloggadress?


Kluddra här:

Trackback
RSS 2.0